כל השכנים תחת קורת גג אחד….פתרונות קידום ברשת
מתחילים בבדיקת השירותים המוצעים
הדבר הראשון אותו יש לעשות טרם אתם מתחילים ב"מסע" החיפוש אחר אותו חברה שתציע לכם את הפתרונות להם אתם זקוקים ברשת הוא לרשום מהם השירותים שרלוונטיים לכם או פשוט להגדיל ראש ולהבין שיש שירותים מסוימים להם אתם תזדקקו היום, אך קרוב לוודאי שיהיו שירותים מסוימים להם תזדקקו בהמשך הדרך העסקית שלכם ולכן יהיה זה רעיון טוב לבחור בחברה שמציעה ללקוחותיה שירותי פרסום באינטרנט, קידום אתרים, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ושירותים נוספים של ספקים איתם היא מקיימת קשרי שיתוף פעולה, כלומר כל אותם שירותים להם אתם זקוקים על מנת לקדם את העסק שלכם לכיוונה של ההצלחה העסקית בה אתם מעוניינים וכל אותם שירותים להם תזדקקו בעתיד. כבעת, לאחר שרשמתם את שירותי האינטרנט החשובים ביותר לכל עסק, תוכלו להתקדם לשלב הבא.
מחליטים על תקציב
ההחלטה הבאה אותה תצטרכו לקבל היא ההחלטה לגבי התקציב אותו אתם מייעדים למשימת השיווק, הפרסום, הקידום והמיתוג של העסק שלכם. כאן, תוכלו להחליט מהו התקציב אותו אתם יכולים להקציב לכל שירות או מהו התקציב הכולל אותו תוכלו לשלם בעבור סך השירותים של אותה שנה. אם בעבר הלקוח הוא זה שהיה צריך להחליט מהו אותו נתח כספי אותו כל שירות יקבל, כיום כבר לא צריכים להתאמץ לקבל החלטות לגבי חלוקת התקציב בהתאם לשירותים השונים, אלא המומחים של החברה אליה אתם פונים. כל שתצטרכו להחליט הוא מה יהיה התקציב השנתי שלכם לכל הקשור אל קידום אתר האינטרנט של העסק וכל פעולות השיווק והפרסום הנוגעות אליו ואילו המומחים של החברה בה תבחרו יתאימו לכם את השירותים בהתאם לתקציב הקיים שלכם, השלב העסקי בו אתם מצויים והמטרות הרבעוניות שלכם. כי היום כל חברה מקצועית מתחילה לטפל בלקוחותיה כבר משלב התקציב ועל ידי כך דואגת לכך שהתקציב של הלקוח יחולק בצורה שמותאמת לצרכים שלו ולתוצאה אליה הוא מעוניין להגיע.
השלב השלישי והאחרון יהיה בחירת אותה חברה שמציעה את כל השירותים החיוניים לעסקים באינטרנט ואותה חברה שפועלת תחת רישיון עסק ושזכתה למוניטין מוצלח של חברה שמצליחה להוביל את כל לקוחותיה לעבר הצלחה עסקית וזאת באמצעות פעולות קידום, פרסום ומיתוג במרחב הווירטואלי.